• Wpisów:3
  • Średnio co: 290 dni
  • Ostatni wpis:3 lata temu, 22:00
  • Licznik odwiedzin:1 132 / 1162 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 

3.

Hej

Dziś nieco zmiana tematu, nie bedzie o odchudzaniu a o modzie. To moja najwieksza pasja! Uwielbiam sledzic wszystkie modowe nowinki, jednakze nie podazam slepo za nimi, mam swoj styl. Chce Wam przedstawic dzisiaj kilka moich "must have", ktorych odecnosc w mojej szafie uwazam za konieczna Jako, ze za nie cale 3 tyg lece do Pl a ubranka nie zdaza juz przyjsc, a gdy przyjda pod moja nieobecnosc to nie bedzie mial ich to odebrac to zamowie je dopiero po powrocie No ale nic... przedstawiam Wam moje propozycje

Jeszcze Wam sie nie chwalilam, ale zajmuje sie internetowa sprzedaza odziezy tutaj w Uk, a niedlugo zamierzam takze poszerzyc dzialanosc o sprzedaz i wysylke ubran do PL
 

 
Czesc dziewczyny!
Jak tam sie trzymacie?
Powiem Wam, ze ja calkiem niezle. Dzis siodmy dzien z A6W i drugi dzien z przysiadami
Z dieta tez nie najgorzej, moze nie glodze sie ale ograniczam najwazniejsze dla mnie ze nie jem slodyczy bo wczesniej pozeralam je tonami

Dzis nieco o tym jak zrobic poprawny przysiad, bo niestety ale malo ktora z nas robi go poprawnie. WIekszosc robi tak jak uczono w szkole czyli kuca a to nie daje zadnych efektow. No i robienie codziennie 50 przysiadow tez nie da efektow, nalezy codziennie stopniowo zwiekszac ilosc powtorzen.

Oto podstawowe zasady wykonywania poprawnego przysiadu:

Nogi w niewielkim rozkroku - jedynie takim, aby łatwo było utrzymać równowagę.
Przysiad wykonujemy do momentu w którym nogi osiągną w kolanie mniej więcej kąt prosty.
Kolana zginamy w linii prostej nad stopami.
Przysiad wykonujemy wycofując pupę do tyłu, w taki sposób, aby kolana nie wychodziły za palce nóg.
 

 

1.

Czesc dziewczyny!
Postanowiłam ruszyc dupe i wziąć sie za siebie a ze brakuje mi motywacji to zakladam bloga, uwielbiam ogladac Wasze wpisy z inspiracjami

Od jutra zaczynam:
po pierwsze - schudnac!
po drugie - zadbac o siebie!

Ponadto recenzje kosmetykow, outfity i wszystko co dotyczy nas kobiet!

Wiec moze odrazu zaczne pisac na temat
Postanowiłam nieco schudnac bo po ciazy wygladam łagodnie mowiac slabo ;/ i oto moj plan działania
1. Zaczełam juz cwiczyc A6W - dzis ukonczony 5 dzien
2. Od jutra zamierzam dolaczyc Przysiady - wyzwanie
3. Dieta - nie jakos restrykcyjnie, bo nie zamierzam schudnac 10 kg w miesiac tak jak to niektore dziewczyny pisza, ale najwazniejsze nie uzywac cukru, nie jesc slodyczy i smazonego ani tlustego, jesc duzo warzyw i owoców, zaczac pic wode! bo teraz nie pije jej wcale: dwie kawy dziennie i moze ze dwie szkl soku ;/
4. Cwiczenia na Cross Trainer - tak dlugo jak tylko wytrzymam

Narazie to chyba na tyle!
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›